wtorek, 15 października 2013

JESIEŃ

Nigdy nie lubiłam jesieni,zawsze był dla mnie to czas zmarnowany,nudny oczekiwałam tylko na pierwszy śnieg albo wgl żeby z powrotem wróciło do nas lato. Co roku tak samo,jak i w tym pierwsze dni jesieni była to dla mnie totalna masakra! zamiast cudownego słońca widzisz za oknem deszcz, zamiast zielonej trawy widzisz kilka brązowych liści, a trawa ma kolor wyschnięty.Uczucie jakby to piękne lato umierało.
Otóż niedawno,nauczyłam się dostrzegać i w jesieni piękno! Jednak cudnie wyglądają te dywany na chodnikach z liści,ta ciepła atmosfera na zewnątrz,kasztany na ziemi czy nawet czapeczki z żołędzi :D
Raptem wszystko stało się piękne. W każdej porze roku to piękno się znajdzie tylko trzeba dokładnie na nie spojrzeć.
Co do zdjęć zmarnowałam bardzo dużo czasu,to ten leń dopadł mnie na początku i nie chciało się ruszyć z łóżka ale koniec z tym!

Mam kilka nowości co nie dużo ale w głowie nagle miliony pomysłów na tą jesienną pogodę!
Iż  Karolina (czyt:Kaczka) mieszka najbliżej mnie (dzieli nas bodajże 4 domy) ją najłatwiej i najszybciej jest mi wyciągnąć na zdjęcia:)
Wiadomo z marszu,z minuty na minute trudno cokolwiek wymyślić z kimś z poza otoczenia codziennego.
Takie spontaniczne sesje są dla mnie najlepsze bo wiem ze nie trzeba mi dużo aby coś stworzyć.
Oto kilka zdjęć z Karoliną. Na następnych obiecuje! O wiele więcej! <3













chciałabyś się sprawdzić w roli modelki? Stanąć przed moim obiektywem? Zapraszam nowe twarze zawsze mile widziane!Kontakt i omówienie współpracy na facebooku.
Razem możemy stworzyć wiele a zarazem dobrze się bawić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz